Storm

Nu har jag nyss varit å lämnat Tindra på dagis. Lill gumman min!
Trodde att jag skulle jobba idag, men icke. Har blivit nå fel skrivet på schemat, det står att jag ska jobba idag, men när man kollar lite närmare så står det 0 timmar. Så det va ju tur att jag kollade på listan i söndags på jobbet.
För jag stog inte uppskriven där. Tur det, annars hade ju jag gått dit idag. och utppäckt det då! Onödigt!
Så idag får det bli en städ dag, ska kolla om det är ledigt i tvättstugan också.
Och vilket jäkla blåsväder det är idag. Dom lovade ju på vädret och i tidningarna att idag och resten av veckan skulle det bli sååå varmt och fint väder. Jo men tjena! Det är ju nästan storm ute, och kyligt är det! Hua!

Nää, jag får väl dra mig ner till tvättstugan!


Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Godmorgon sötnos ha en underbar dag. :)

2008-07-22 @ 08:23:47
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0