Coffee House

Strålande sol och jätte varmt, vad gör fröken Cecilia då?
Tvättar, städar och betalar räkningar! Jätte kul.. eller inte!

Har spenderat några dagar hos mamma, så det har varit skönt. förutom att man äter så mycket där, så nu bullar magen.. haha! Men det är väl sånt man får leva med, antar jag. fast jag mår illa!
Hmm... jag vet inte riktigt vad vi har gjort..
i Lördags va det ju som sagt utgång.. valde helt fel ställe. på alla andra ställen hade det tydligen varit smock fullt med folk. men dock inte där vi va! Så det va ju lite tråkigt! Men, jag hade jätte trevligt endå.. träffade Maria, och vi har så himla kul! Fast hennes kompis borde halshuggas eller nåt. En mer störande människa får man leta efter!
Och även på lördagen, på dagen jobbade jag och Maria. Så ist för att äta på hotellet så tog vi våra ben och knatade ner till Coffee House och tog en sallad, och guuud vad den va god!
Så dit kommer det bli att jag går måånga gånger till och äter! =)

Annars har det väl inte hänt så mycket, vi har myst hos mamma.
Det är ju så skönt att vara där, Tindra kan vara ute på ett helt annat sätt än här.
Dessutom är det så svalt och skönt i mammas lägenhet. Här hemma, är det som en bastu + några grader till!

Och angående -ni vet vem-  så kan jag bara inte sluta fundera på det han gjorde.
Jag förstår inte.. Hur mycket jag än försöker, så förstår jag inte..!
jaja..


Nää, nu måste jag fortsätta här.. har tappat fokus nu. haha!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du ut i helgen!?

2008-07-30 @ 20:33:35
Postat av: Cicci

Undrar vem?

2008-07-30 @ 21:42:39
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0