Vuxendricka

Nu har Tindra åkt till sin farmor och farfar. Lill gumman min!
Jag saknar henne redan! Så nu blir hon borta tills på söndag.

Kvällen ska spenderas hos Angelina.
Det va ju ett tag sen vi träffades, så det ska bli trevligt, surra lite skit och dricka "vuxen dricka"! haha..
Och Lolle är så snäll, så han ska vara min alldeles egna privata chaufför ikväll =)


Fikat med Maria har vi skjutit upp till morgondagen, eftersom Hans och Gullan vart lite försenad.
Så då känns det så stressigt om jag ska ner på stan och fika, och sen iväg.
Och stressad orkar jag verkligen inte känna mig, är så konstig i kroppen endå.

Nää, nu ska jag lalla på lite.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är allt bra gullig du:)

Kul att läsa din blogg.

2008-07-12 @ 08:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0