Xide Summer Edition

Såå, då har jag hunnit gjort Birsta med Lolle. Först en sväng på systemet, inhandlade lite cider för morgondagens bravader. Treevligt! Sen Birsta City, letade febrilt efter ett par jeans shorts. men bara för att jag skulle ha ett par så fanns det inga såklart. men till slut hittade jag ett par Crocker shorts på JC. Rea to.m! =)
Eftersom det va ungefär 5 minuter tills dom stängde, så köpte jag dom. Fast Lolle fick inspektera lite först, tex så att inte min stjärt såg enooormt ut i dom. Men jag vet inte riktigt om jag är nöjd... Har ju så himla feta lår!

Såå, nu vill jag veta, hur fettigt ser det här ut?


Är det tillräckligt ofettigt för att kunna bäras i morgon kväll??


Nää, nu ska jag ta ut min Xide Summer Edition ur frysen och sätta mig på balkongen och allmänt njuta av livet!
26 grader visar termometern, i skuggan! Så det blir linne och bikini byxor.
Direkt när jag kom hem från Birsta va det raka vägen in i badrummet och tvätta bort sminket.
Det funkar inte att ha smink när det är så himla varmt!

Nää, balkongen var det!


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mamma mia (Den snygga,,tjaaa ni vet)

Sluta och prata om fet,när du ser ut som ett snöre skämt&sido allvarligt talat Cecilia, väger man 59kg och är lång som du är, så tror jag nog många tycker att du är lustig som skriver om att du är fet!!Kläderna var jätte fin..

Nää nu må jag hoppa i säng, har jobbat hela natten lång, så nu säger jag bara solong

2008-07-26 @ 08:28:37
Postat av: Bojje

FET!!???!!!!? ÄR DU INTE KLOK!!???DU SOM ÄR SÅ SNYGG.



HOPPAS ATT VI TRÄFFAS IKVÄLL:)

2008-07-26 @ 15:23:23
Postat av: Pernilla

Det är säkert jätte snyggt men det syns inte så bra!

Du fet?? hahaha då ska du se mej:/

Ha en bra kväll!

2008-07-26 @ 16:11:05
Postat av: Anonym

Du är ju fin

2008-07-26 @ 18:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0