Detta blir min död

Jaa, så sitter jag här med färg i hårt. alltid, ALLTID ute i sista minuten när man ska göra något!
Har ju som sagt varit å grillat ute i stugan. så det va ju kul.
Jag hoppas jag inte vaknar i morgon! JAG VILL INTE!!!
Fick även den ur fåniga halva versen jag ska läsa upp! Och jag vill INTE!!!
Jag har sagt det till pappa 100 ggr. jag tycker det är fånigt, pinsamt och helt totalt jävla onödigt!
Men han säger att det ta ju bara en halv minut! Men dåså, skippa det där då. Ingen som märker något endå!
Och jag fattar inte varför inte hennes unge kan läsa allt för! Varför blanda in mig? Jag vill ju inte!
Är det så jävla svårt att förstå???!! (Och ja, jag är väldigt upprörd!)
Här är den fåniga (halva) versen:

Överträffa varandra i ömsesidig aktning
Gläd er med dem som gläder sig
och gråt med dem som gråter.

Jag tycker det är så super fånigt, hela jäkla grejen med bröllop! Förstår inte varför folk gifter sig?!
Och jag vet inte om jag läser början eller slutet på versen, men det kvittar!
Åhh! Jag blir så arg!!! Är det så svårt att acceptera ett nej?
Jag klarar inte av att läsa framför en massa folk!
Som jag sagt förut, nånting kommer det att bli, antingen kommer jag börja tok skratta, mumla mig igenom allt eller börja stamma och flumma bort mig totalt! Och jag hatar när det är en stor folk massa som bara sitter och stirrar!
Jag känner mig så fet och stor också känns det som jag kanske har en snorkuse i ansiktet.
Och jag kommer få nervösa svettningar, så kommer jag tänka på det så kommer jag börja svettas ännu mer!
JAG VILL INTE! JAG VILL INTE! JAG VILL INTE! JAG VILL INTE!
Det här kommer bli min död!

Men kameran är ner stoppad i väskan så jag inte glömmer den! =)



Tindras kläder i morgon + en vit kofta!




Min klänning i morgon + vita leggings och en vit kofta



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

haha förstår att du inte vill , Lämmna över Tindra till din farmors ansvar och sup dig kanon så du hinner däcka innan du ska läsa :D Gud vad fin klänning du ska ha föressten ! Tindras klädsel va fin den också :D

2008-06-20 @ 08:44:12
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0