Ett skämt?

Jag läste en sån fruktansvär sak i ST.
Rix fm ska läggas ner i sketna Sundsvall!! Hur i helskotta ska jag klara mig utan rix fm och framförallt
morronZoo
mitt hjärta gråter och jag får en liten lätt panik känsla! Rix Fm ska bytas ut mot mix megapol, en kanal som redan finns i sundsvall. Dessutom skriver dom att megapol har 3% lyssnare medans Rix  har hela 30% lyssnare!
Varför ta bort den populäraste kanalen!?! Åhh, vad arg jag blir!
Bojkotta ST totalt, läs inte deras fåniga tidning! (det är dom som har bestämt fåneriet med att lägga ner kanalen)
Hoppas idioterna går i KK.

Nää, nu måste jag fixa håret, det är alldeles blött och jag börjar jobba om en timme.
Hua! Jag är så gudomligt trött!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: isa

du är så välkommen hit på bullfest:-)

ta med dej tindra oxå!

kramen

2008-06-28 @ 18:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0