Han & Jag

Nu ska jag skryta lite =)
Har ju varit på utvecklingssamtal idag, som sagt!
Och jag är såå stolt över min lilla stjärna, allt går jätte bra för Tindra på dagis.
Hon ty ju sig mycket till  dom vuxna och vill hålla koll på vart dom är medans hon leker och sånnt.
Men det är bara positivt! Och även så tycker dom Tindra är så klok och förståelig för sin ålder.
Dom har aldrig varit med om att ett barn i hennes ålder förstår allt dom säger och hon lyssnar mycket och pratar mycket!
När dom pratar med dom andra barnen så flummar dom bara mest omkring! Och dom tycker att hennes motorik är så himla fin och bra! Både fin och grov motoriken!
Jag är så gudomligt stolt över att vara mamma till Tindra, och det känns så himla kul att höra såna saker!
Man kan ju inte annat än att älska denna lilla intelligenta varelse =)

Gårdagen frågade jonas om Tindra fick sova där, och visst fick hon det!
Så jag tog vita faran och begav mig ut på ön!
Även att jag och Carolina lekte detektiver! Haha!
Vi hade så himla kul, och vi skrattade så mycket!
Och som vanligt när vi spenderar tid med varandra rusar klockan iväg,
så jag for hem runt 2- tiden! Och i vanliga fall ligger ju både hon och jag och sover för fleeera timmar sen!
Men nu va vi lite "Back in the days"!

Jag tror inte på ödet och sånnt. eller ibland gör jag det!
Men nu gör jag det riktigt! Det va ödet att han va där idag!
Det va ödet att vi kom in på det vi gjorde i samtalet!
Och det va defentivt ödet att vi ska träffas, bara vi två =)
(Men jag vet dock inte när)

Idag är en totalt underbar dag, jag trippar omkring på små moln!
Nää, nu ska jag mysa med stjärnan!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: isa

å va kul att ni ska träffas, är de "hottis"??

hoppas du får en trevlig kväll i kväll!(kärringen på 112 har skvallrat) ler



kram karm

2008-06-18 @ 18:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0