Jag är tillbaka =)

Okej, strejken är över!
Jag har varit så himla upprörd idag!
En sak ska jag göra klart för vissa, snokar man sig fram till min blogg,
då får man fasiken finna sig i vad som står här! Det är mitt liv, mina tankar, mina funderingar och saker jag tycker!
Det är ingen idé att ge mig små pikar, och det är ingen idé att sura!
För jag kommer aldrig ändra på det jag tycker eller tänker för att behaga någon!
Om det jag skriver inte passar, så läs inte!

Idag har jag jobbat, och jag har 3 dagar till att jobba.
4 dagar i rad är hårt! 
I morgon åker Tindra hjärtat till pappa sin.
Kul för gumman att träffa honom, hon kommer bli sååå glad när han hämtar henne på dagis =)

Ähh, jag är så trött nu, orkar inte skriva mer..

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: isa

gu va glad jag blir att du inte ska sluta blogga:o)

så kul att läsa vad du skriver:o)

inget nytt om den där karln du skulle träffa??



kram

2008-06-26 @ 21:40:12
Postat av: Carro

Super bra att du inte ska sluta blogga.

Tycker du skriver så himla bra:)

2008-06-27 @ 15:50:14
Postat av: J

Coolt att du fortsätter att blogga, gillar dej tjejen.

2008-06-27 @ 19:57:03
Postat av: Anonym

Håller med dig, det är din blogg, så det så.

2008-06-27 @ 23:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0