Jag kommer snart dö

Jag är totalt död!
Jag är så trött och har så fruktansvärt ont i ryggen, så jag kan inte röra på mig.
Bena värker, fötterna värker, armarna värker! Som det känns just nu vill jag ALDRIG mer jobba!
Men ryggen är ändå värst! Nån som känner för att komma och ge mig en härlig massage? Snääälla!!
Och ibland kan man tro att Jonas är min pappa, han skällde på mig för att jag har ett jobb där jag sliter ut min rygg totalt!
jaja, ett jobb är ett jobb, tycker jag. Än så länge!
Så nu är jag leeeeedig i morgon, underbart! Men sen jobabr jag Em på tisdag!

Nää, får göra en trevligare uppdatering ikväll. snart kommer gumman!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Andree

Självklart ställer ja upp att massera dig! De är ju bara att höra av dig de.. Synd om dig :( stackarn...

2008-06-29 @ 22:24:39
Postat av: Cicci

Taaaaaack =)

2008-06-30 @ 13:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0