Jag offrar mig

Såå då har man städat och gjort fint här, nu luktar det ljuvligt!
Känns så skönt när man har städat, man liksom trivis lite bättre =)
Har även hunnit med å sola idag, och även varit och köpt hårfärg.
Måste ju färga den berömda blonda utväxten. Hua! Skulle vara skönt å bara raka av sig håret,
och ha en massa olika peruker. då kan man välja för och längd efter humöret!
Snat ska jag ta och hämta lill madame på dagis, sen ska vi ut till stugan och äta grillat *mumms*
Tindra har kommit in i en peroid, hon gråter när man lämnar  henne på dagis!
Och idag började hon darra på rösten (som det låter när man är på väg att börja gråta)
redan när vi kom innan för grinden på dagis! Sen va hon helt otröstlig. grät och skrek, "NEEEEEEJ MAAAMMMAAAA"
700 ggr. Men sen kom Samuel och då ville hon komma till honom, men hon grät lite lätt fortfarande och pekade på mig och sa "neeej mamma, mamma neej" lill stackarn! Va hemst det va att lämna henne.
men jag vet att skulle jag ta med henne hem igen, skulle hon upprepa det där jämt och bli ännu värre om man skulle säga ifrån en annan gång.
Vet ju själv när jag va liten, alltid när farmor skulle lämna mig på dagis började jag gråta, för då visste jag att jag fick följa med henne hem, och det va ju alltid så roligt att vara där!
Barn är inte dum! =)

jaha, Midsommar i morgon då.
dagen D! Åhh! Vill inte! Vill inte! Vill inte!
och som flera har sagt, men gå inte då!
Men det är ju endå min pappa, och jag kan väl åndå offra några timmar för honom.
Det är ju hans dag!

Igår va jag på personalmöte/Personal fest light.. haha!
Så det va ju trevligt!  Fick även knäppa kort som ska sitta på "Wall of fame" på jobbet.
Hua!

Nää, nu har jag inte tid å sitta här
Jag ska göra mig klar och sen ska jag hämta min älskade älskling!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0