Kaos

Trött trött trööööttt...
vilken värme det har varit idag, hualigen!
Men i morse trodde jag inte att det va så varmt ute som det va, va jätte svalt och skönt inne på hotellet.
Sen efter fikat skulle jag ut och röka, när jag kom ut så bara slog värmen emot mig! Fy bubblan alltså!
Och efter det vart det lite psykiskt, för då tyckte jag det va skit varmt inne på hotellet.. haha!
Så på slutet gick det inte fort kan jag säga, hade en stund på dagen när det gick som på räls..
men tillslut, man orkade inte.. vart helt totalt jäkla slut! 

Sen när man kom hem va det bara till att sätta igång å städa här hemma, inte lockande kan jag säga.
Men jag har bara bäddat och dammsugit.. så jag ska väl ta och skura och diska. får passa på å skura när Tindra hjärtat sover. annars blir det kaos :p
Men innan jag åkte hem från jobbet, for jag på Ica och handlade mazariner och en päron cider.
Mazariner måste va det godaste som finns (Efter Brittas choklad rutor, såklart) ,
jag skulle kunna leva på mazariner.. och päron cider, det svalkar så himla bra! och det är ju så gott, synd bara att det inte va alkohol i den.. haha, nej då.. eller joo... Tänkte faktisk köpa mig 2 Heineken på ica.
men det kändes lite alkis- lodis varning, komma på en söndag och köpa folköl! Nej tack, då står jag över! Så då blidde det en "rekordelig päron cider"!
Så när jag  kom hem satte jag mig på balkongen, åt en mazarin och ett glas cider och en cigg på det!
Det va höjden av underbarhet, kan jag lova!

nu blir det till att dega på soffan.. eller jaaa, jag måste väl ta och skura lite först.
Är kladdiga fläckar lite här och var, Tindra har spillt festis. Inte så skönt å gå i det!
Ska kanske ta och fika nåt först.. Eller jag får se, det går ju ingen nöd på mig, så att säga!


Ett litet horoskop, måste jag lägga in.
Det stämmer så fruktansvärt på bra på Tindra:

Lejonbabyn vill hemskt gärna bli ordentligt bortskämd och
ha precis all uppmärksamhet. Det är ett ståtligt barn, som tidigt
förstår när man säger vackra saker om henne. Hon besitter därför
ett stark självförtroende men även en väldig charm som få människor
kan stå emot. Ett lejon visar väldigt tydligt vad hon vill, med en röst
som hörs och inte kan bli ignorerad.

Onsdagsbarn får lida ont. Onsdagsbarn är kärt besvär. De som är födda på en onsdag, har i regel snabb uppfattningsförmåga, de är inteligenta och läraktiga, men de kan ofta vara ganska självsvåldiga.


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

choklad rutor , haha !

2008-06-01 @ 21:56:36
URL: http://Carrolixeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0