Mörbultad

Jag är så trött så jag skulle kunna dö, och hela kroppen värker.
Skulle jag lägga mig ner skulle jag somna på 3 sekunder.
Och idag kommer det vara huuuur mycket som hellst på hotellet, förmodligen kommer det även vara stressigt!
Gud vad jag gruvar mig! Tänk om alla dagar kunde vara som igår, då va det jätte lite att göra.
va klar jätte tidigt, så på slutet segade vi på jätte mycket bara för att tiden skulle gå.
Så igår va det verkligen lugnet före stormen!

Och idag kommer min prinsessa hem, gud vad jag har saknat henne!
Har inte träffat henne sen i Fredags morgon! Så då blir det puss & Kram kalas när vi träffas =)

Igår efter jobbet for jag till mamma och åt, så det va ju gott.
sen vart det jordgubbar med mjölk, och lite senare bullar.. haha, jäkla fetto!
Så nu måste jag banta! Hua, blir ju bara tjockare och tjockare!
Marcus har även varit hemma i helgen, så det har ju varit kul å träffa han.
Han  har ju gått upp 11 kg, sen han for. Så nu ser han ju mänsklig ut, inte som ett levande skelett!

Nää, nu måste jag väl ta och göra mig klar!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0