Naken-Fis

Idag har jag, Tindra, mamma och fet rondo varit på södra hela dagen!
Har varit så gudomligt varmt. så vi hade det väldigt trevligt, fikade gott och solade!
Tindra har även varit helt naken (nästan hela tiden) utan blöja och allt, och gud vad hon har myst!
Vi bäddade mysigt till henne i skuggan, inlindad i ett täcke, utan blöja!
Och jag tror aldrig hon har sovit så gott =)

176148-144176148-143176148-142



I morgon ska jag jobba, ser inte alls fram emot det!
Det ska bli super varmt i morgon! Vill inte! Vill inte! Vill inte!
Men det är bara att bita i det sura äpplet och pina sig igenom dagen!
Britta ska även jobba i morgon, så det kan ju bli trevligt! =)

Nää, nu ska jag dona lite sen blir det lite tv tittande!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

åh vad mysigt ! Tänk när jag & savannah kan mysa på sådär =)

2008-06-04 @ 22:56:26
URL: http://Carrolixeen.blogg.se
Postat av: isa

tjena! tror jag har kikat in på din blogg minst 4ggr idag me hopp om att du ska ha skrivit nått nytt...men inte då!:-(



kram karm

2008-06-09 @ 21:02:50
Postat av: c-a

klä av dåmm små bäbisarna

naken fisa helt

klä inte på dåmm mer

dåmm ska vara naken fisa från när man

är liten bäbis ny född tills man är stor gammall

tills dman är 50 år då får mann ha kläder på sig

2008-07-06 @ 16:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0