Ny Vagn?



Den här skönheten vill jag ha!
VILL HA! VILL HA!
Men Jonas skulle förmodligen dunka mitt huvud i väggen om jag kom och sa att vi ska köpa en ny vagn!
(Han får ju såklart betala halva)
Det skulle isf bli den 4'e vagnen! haha!
Men samtidigt är jag inte beredd att ge upp den fiiin fiiina sommar vagnen vi har nu, den är verkligen min pärla!
Men endå, den här vagnen är ju såå fiin!

Vagnen under här har vi nu, eller ja inte den färgen.
Vi har ljus- & mörk grå och rosa, och inga blommor!
MEEEN! Jag skulle jätte gärna vilja ha den här färgen!
Undra om man bara kan köpa själva sittdelen, för det där chassit har vi ju..
Hmm, nånting att fundera på.. kanske ska ringa Jonas :p haha!





Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Haha oj, fjärde vagnen :P då kan jag förstå om han inte vill gå med på någon ny.. Men de översta var iofs HUR fin som helst! En sån skulle jag köpa om jag hade barn :)



Ha en trevlig fredagskväll.

(Kolla gärna in min tävling där man kan vinna jättefina smycken!)

2008-06-13 @ 22:24:18
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0