Pucko!

Ikväll blir det utgång för hela slanten!
Helt oplanerat och spontant, eller inte helt!
Men det lutade mer åt att det inte skulle bli utgång, men det blidde det!
Men jag hade ju dock inte varit på systemet så jag tog vita faran och begav mig ut till stugan i Berga,
för att hämta lite öl av pappa! Och LITE vart det, fick endast 5 33cl.
Men det va väl surpuppan som låg bakom det. så en aning arg och frustrerad ringde jag Niklas, och som alltid är han räddaren i nöden. Jag skulle få några öl av honom.
Så nu ska jag göra klart i tvättsugan och sen mig själv, så bär det av till Thomas som firar sin 25- års dag.
kommer nog bli trevligt! Sen blir det en  krog sväng! Och jag hoppa hoppas att man kanske stöter på Hottie ; )

Och jag ÄR verkligen bakom flötet!!
Jag har sprungit runt som en yr höna i flera timmar och letat mitt diadem, som jag förmodligen ska ha ikväll!
Jag har letat ÖVERALLT, har även ringt mamma och hört om det va där. men icke!
Så jag skulle ta en liten paus i letandet, och sätta mig vid datorn en snabbis.
så såg jag något jag kände igen (Näähää? Jag är ju bara hemma)
Så mitt på bordet har jag en lotusblomma ljuslykta.. och vad satt runt den lite fint då?
Joo, mitt diadem! Och här jag jag letat överallt, t.om under soffan!
Det låg helt enkelt för synligt! Pucko!


Nää, nu måste jag göra mig klar!
Och självklart har det börjat regna, Tack!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0