Min lilla bebis

Idag blir min bebis 1 år och 10 månader!
Guuud vad tiden går fort, känns som om det va igår hon fyllde 1 år. och om 2 månader fyller hon 2 år!
Vart har tiden tagit vägen?
Och på Onsdag ska jag på mitt första utvecklingssamtal (Kanske har berättat det förut, men isf får ni veta det igen)
Så det ska bli spännande! Nu känns det verkligen att man är vuxen :p
Utveckligssamtal gick mamma med mig på. och nu ska jag gå med mitt barn!
Men det ska bli roligt att höra hur hon har utvecklats, eftersom Tindra är ju så himla blyg och reserverad!
Pratar nån främling eller nån hon inte har träffat på ett tag med henne, så gömmer hon sig bakom mig.
Men jag har ju pratat lite och så med dagis personalen och dom har ju berättat att hon leker ju och sånt nu när dom är ute och strosar omkring. förut stog hon bara still vid en av fröknarna. så det är kul att veta att det går framåt för henne =)


Nää, nu blir det CSI NY.
Så får det bli en update senare eller i morgon!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jo jag förstår precis :o) Du måste gå in på kodmallar för att byta den stora bilden. Sedan ta bilden webbadress och klistra in det där bland kodmallarna :o) Gå in här det är lättast så ;o) http://www.designadinblogg.se/2007/october/andra-sa-du-far-en-stor-profilbild.html LYCKA TILL!

2008-06-17 @ 13:11:54
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0