Skvaller

Jag funderar starkt på att lösenords- skydda min blogg!
För det finns snokande människor som springer runt och skvallrar och LJUGER om vad jag skriver här!
Och tyvärr kan jag inte visa en viss person min blogg så att hon får se att jag har rätt, eftersom det står saker om mig som inte hon ska veta! Och man vet ju aldrig om den som skvallrar lämnar ut min blogg adress.
Men då får den människan skylla sig själv!
Och jag förstår inte syftet med att skvallra och ljuga?! Blir du en bättre människa av det?!
Och du ska inte säga något om att jag skriver dumma saker, för det gör jag verkligen INTE!
Men du då, som går och snackar skit om både mig och min bror!  Och som du har betett dig både mot mig och Tindra! (Förutom nu på slutet då)
Men jag bryr mig inte, för sånt biter inte på mig!

Till nånting betydligt trevligare!
Idag har jag fått dubbel dos av hottie =)
Åhh, skulle så gärna vilja berätta men tänk om han hittar hit,
det blir så pinsamt då :p haha...

Just ja, måste ju bara berätta om Tindra, när vi va på väg hem förut från farmor
så kom det 4 brandbilar i världens fart och med tjutande sirener!
Så hela vägen hem satt Tindra och sa "Baaand biiiiil" och gjorde ljudet (Som dom låter)!
Så fick jag gå, "jaa sååååg du brandbilarna", och "jaa låter brandbilen så?" haha, go rumpa!
Mötte även en trevlig kille efter vägen som jag stannade och surrade med, han jobbar på kiosken på skönsmon.
Och eftersom jag är ledig på onsdag, tyckte han att vi skulle komma och äta glass =)
hihi..


Nää, nu blir det lite tv- tittande!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

vad har hänt ? berätta allt för mig

2008-06-30 @ 22:42:40
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0