vaaaaaarmt

Jag har ingen lust att städa! Det är så vaaaaarmt!
Idag är det premiär för mig, att hänga kläderna på tork ute! Åhh, vad dom kommer lukta gott sen!

Satt och tittade på lite gamla bilder, hittade en bild på mig från sommaren -06!
Jag längtar verkligen inte tillbaka, vilken gudomligt äcklig varm sommar det va!
Ni kan ju få se en bild på mig, från den oootroligt varma tiden..
Kan tillägga att jag var i 8'e månaden!

176148-141


Gud vad man va uppsvälld i varenda liten del av kroppen!  haha, huuaa!
Så man ska väl egentligen inte klaga nu, för då var det olidligt!


Näää, nu måste jag ta och städa!


Tjingeling, igen då!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

Kan inte ringa mobil längre =S

2008-06-03 @ 14:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0