Jag är kär!

Åhh, jag vet inte hur jag ska börja...
Men iaf! Igår sa Ulf att Poodles skulle uppträda på scen på torget idag, pga att Giffarna skulle ha nåt jippo!
Jomen visst serru, tyckte jag! Men ju mer han sa det ju mer tändes ett litet hopp inom mig att det skulle vara sant..
Men jag tänkte inte gå ner på stan idag, för inte kunde det vara sant att dom skulle uppträda där!
Ner på stan gick jag iaf. Och se där, vid 13-tiden kom dom in på scenen!
Jag föll pladask! Han ser 100ggr bättre ut i verkligheten, och sjunger mycket bättre live!
Sen när dom hade spelat klart, hade dom skivsignering. men inte går väl jag och skämmer ut mig och köper en skiva och står i kö för att dom ska signera nån skiva! Till slut när det va tomt på folk och dom va på väg att gå, så gick Ulf och mamma (Efter mycket tjat) och köpte en singel. och fick den signerad, mamma sa något till han om att den va till mig så han vinkade lite fint till mig. Helt salig som jag var tyckte jag att det räckte gott och väl.
Efter en stund ser jag hur han reser sig, jaha nu ska dom gå, synd för jag hade gärna spanat lite till på honom.
Men ack så fel jag hade, han reser sig upp och börjar gå emot mig! MIG!!! Hjärtat slog i 250 och jag vart så nervös så jag börja skaka. (Töntig? Ja en aning!) Så kommer han fram till mig och ger mig världens härligaste kram, som förövrigt kändes som att den aldrig tog slut! Sen ställer han sig och pratar med mig, helt om allmänna saker! 
Och nu så här efteråt, kommer jag inte alls ihåg vad han sa, förutom att han hoppades på att komma till gatufesten! Sen fick jag en lovely kram igen! Sen kom mamma på att hon skulle ta ett kort, så då vart det kramar igen!  Även att på singeln skrev han "Puss cicci /Jakob S." haha!
Åhh, jag känner mig som en 14 åring som har träffat Backstreet Boys! (När dom hade sin tid)
Men jag är faktiskt 21 (Snart 22) och har träffat Jabob i poodles! Det är lika stort!
Och jag kan säga det,  hur töntigt den än låter, att jag är totalt förälskad i honom! haha!
Jag går med ett fånigt leende på läpparna hela tiden!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där lät ju fifan grymt !

2008-03-29 @ 18:10:41
Postat av: Sollan

Du äger nu, cooolt.

2008-04-03 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0