Skandalfestivalen #1

Alltså fy fan!
Hur kunde Sibel gå vidare före The Poodles??
Jag är i chock tillstånd kan jag ju lova! Hua!
 
Och dessutom är det flera hel sidor i tidningarna där det står om"skrällen i melodifestivalen"
den sk skrällen är att Carola inte gick vidare. Men vad jag såg så sjöng hon med Andreas, men han har glömts bort! Och dessutom va inte låten ens bra!
Men det står ingenting om att pudlarna inte gick vidare! Det är ju en betydligt större "skräll", om du frågar mig!



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: frida

Vilken adress är det du bor på? Jag och Simon var och kollade på en trea på Fridhemsgatan 40.. Är det i närheten av dig?

2008-03-10 @ 20:22:20
URL: http://fridelixen.blogg.se
Postat av: Anna

Håller med dig, hur faaan kunde hon gå vidare, men nu är det över för denna gång i alla fall, jag höll också på E-type..

2008-03-19 @ 12:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0