The Poodles

Jag måste bara säga att gud vad jag älskar The Poodles! haha!
Och skulle det vara möjligt skulle jag gifta mig med sångaren, Jacob!
Ohh, han är sååå het så man smälter! jag vet, jag är lite töntig!
Men kan inte jag bara få vara det?
Även att Dc funkar inte hos mamma, så Lolle va så snäll och laddade ner "Line of fire" och skickade den till mig!
Han gjorde mig till världens lyckligaste =)
Tindra tycker också om "pudlarna" och mamma blir nog mest hjärntvättad!

Här kan ni få njuta av en annan underbar låt
:




Tjingeling, för idag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller med dej!
Dom äger så jävla bra denna grupp är;)

2008-03-03 @ 11:23:43
Postat av: Cecilias mamma och Tindras mormor!!

Jooo det kan man lugnt säga att jag blir hjärntvättad av denna låt:-)
Vad fin nya bloggen blev och alltid så underbara söta foton på mommos lilla älskling!
Nu skall jag gå och skynda på dig inne i badrummet "Cecilia" så att vi kommer ut på en härlig promenad, Tindra står och sliter i mig hela tiden (Goo hjärtat vårat).....

2008-03-03 @ 11:34:08
Postat av: frida

Jag sitter och kollar på din sida och undrar vad mer det finns som jag kan göra? Vad tycker du jag mer ska ändra?? Är det rosa färgen för "rosa"?

2008-03-04 @ 02:42:08
URL: http://fridelixen.blogg.se
Postat av: frida

Jo jag kan göra det svrt-vitt, eller liknande :o) Provar mig fram! Den enda jag mer skulle kunna göra är att byta teckensnitt på rubriken, menyn och själva inlägget?

2008-03-04 @ 14:36:30
URL: http://fridelixen.blogg.se
Postat av: frida

Då var jag väl klar? Gjorde färgen svart vit och så gjorde jag så man ser mer inlägg under en och samma sidvisning. Nu är det 50 st ist för 15.. Och så gjorde jag så att man ser mindre inlägg i menyn under "senaste inläggen" nu är det 15 där (tror jag) ist för 100 :o) Hojta till om det är nått mer :o)

2008-03-05 @ 01:04:52
URL: http://fridelixen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0