3 Inneboende!

Jaha, va ett tag sen man skrev här nu..
ska vi se, Tindra va hos Jonas lördag till söndag. va meningen att jag skulle partaja lite, men jag åkte till ön ist och spenderade lite tid med Carolina. På Söndag när Jonas kom tillbaka med Tindra så hade han nån allvarlig störning (kanske trassel i kärlekslivet som gick ut över mig, vad vet jag)  han betedde sig som en komplett idiot iaf!
Men sen på eftermiddagen så fick jag ett sms där han bad om ursäkt.. lite chockad blev jag allt, men väldigt glad, tänkt att han kan be om ursäkt!  =)
Även att jag och Tindra har fått 3 innebonde hos oss denna vecka..
Mamma, Rondo & Marcus!
Ulf åkte till Norge i måndags, och han behövde bilen. Och mamma har jobbat natt i veckan, så det är ju lite enklare att ta sig härifrån till kvissle än ända från Nedansjö! Så vi har haft det trevlligt!
Va ju meningen att Tindra skulle till Jonas idag, men han ska ju byta jobb så han va med på nå grejs.
Men han fick hämta madame på dagis iaf, för annars hade hon blivit så besviken om inte han skulle ha kommit!
För hon va så glad att pappa skulle komma och hämta på dagis!
Jonas fick även agera typ "Mått- docka" mamma skulle beställa en Replay Tshirt till Marcus, så vi va tvungen att måtta lite så att vi såg ungefär hur stor tshirten var.
Men iaf, så ska gumman få åka till pappsen sin imorgon till på fredag. och förmodligen ska hon spendera en del av Lördagen med honom också, ska nämligen jobba =)
Vad glad hon kommer att bli!

Nää, nu ska jag förbereda mig för lite Grey's Anatomy!

Ses när vi ses!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0