Dagdrömmer!

Nu är jag trött som bara den!
Har jobabt idag, och gud vad varmt det har varit, och mycket att göra!
Va även på en Brandutbilding idag, han höll på och prata 1½ timme..
Först när man satt där, så vart det som i skoltiden man ser människans läppar rör sig men man hör inget, för man sitter i sin egen värld. Men sen tänkte jag att jag måste skärpa till mig, det handlar faktisk om säkerheten på jobbet och information hur man ska göra i olika situationer. så jag lyssnade och lyssna, sen for jag bort några minuter, lååångt bort i tankarnas världen. Plötsligt frågar han mig en sak. och jag vaknade kvickt till! haha...
Ska även jobba heeela helgen som sagt, och det är så trevligt när man läser på Aftonbladet "Det kan bli rekord värme i helgen!" tack för informationen, kära Aftonbladet!

Efter jobbet for jag på kiosken och skulle handla cigg, och ibland pratar man verkligen innan man tänker!
Kom in på vädret, och jag sa att det va så himla varmt ute. så han frågade om det inte va varmare på kvällen för igår kväll hade det varit jätte skönt, och han hade hört att det hade varit kyligare på dagen!
Så kläcker jag ur mig, "Jo det blåste ju... men sen slutade det!" (nähäää, menar du det Cicci?) Så jag fick skoja till det lite, "logist va?" och gud vad jag skrattade.. han med för den delen, men inte vet jag.. han skrattade nog åt mig ist för med. Så han undrade om jag hade funderat på att jobba som väderpresentatör. hmm, nånting att tänka på.. eller inte! =)


Jag måste ju bara lägga ut en bild på mammas fina bäddning i min säng, lite gulligt!


Och ungefär så här ser det ut när jag bäddar


vilken är finast? :p


Nää, nu tror jag att jag ska bege mig ut på balkongen..
Ska nog ta och ringa nåt flum!

En bild på Tindra när hon åt kvällsfika förut måste ni ju få se,
eller fika å fika.. det va en pan pizza till Bolibompa.. eller Bompa som Tindra säger =)

176148-140


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

HAHAHA VILKEN BÄDDNING !!!!! Till & Med Värre än Rizzto's , HAHA ! =)

2008-05-29 @ 20:14:37
URL: http://Carrolixeen.blogg.se
Postat av: Carrolixeen

Fast det är ju klart , kanske inte bättre själv =) Joo då liiite

2008-05-29 @ 20:19:48
URL: http://Carrolixeen.blogg.se
Postat av: Din vackra mor och Tindras bedårande mommo!

CECILIA: JAG LÅG JU I SÄNGEN MED TINDRA NÄR HON SKULLE SOVA EN STUND,SEN HADE JAG SÅ BRÅTTOMT JAG HANN INTE BÄDDA,INTE BÄDDAR JAG PÅ DETTA VIS (HAHA) DU ÄR ROLIG DU.

2008-05-31 @ 14:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0