En Lista

Jag brukar tycka att det är bara löjligt med sånna där listor man lägger ut och fyller i svaret.
Men jag har hittat en lista som jag tyckte va så rolig, så jag va bara tvungen att göra den.
Jag har skrattat så himla mycket när jag har gjort den!
Och den delar jag ju självklart med mig till min kära läsare!



Ta fram din mobil.

Bläddra igenom din inkorg.
Stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i sms:et.

Gör samma på varje fråga.


Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
Vilken tur då slipper du vara ute i värmen!

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
En liten rapport från fina Nacksta.

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
haha, en riktig fyllkaja!

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Okej, men jag ska vara hos farfar vid 12

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jasså så du sitter där och mår bra?

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Jobbar du nåt nu då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0