Full fart hela vägen

Guuuud vad jag hade kul igår! Det är såna där spontana fester som brukar bli roligast!
Åkte till Angelina så satt vi och fin drack lite. Hade det himla trevligt! sen bar det av längre bort i nedansjö.
Och jag som inte gärna brukar dansa, jag dansade hur länge som hellst med Robin(?) till en massa Gyllene Tider låtar,
vi for över hela  vardagsrummet, och han slängde mig fram och tillbaka.. vi hade så himla kul så vi hann knappt röka! Så idag har jag träningsvärk i benen, haha!
Sen va Lolle så snäll att han skjutsade hem mig framåt småtimmarna, fast jag va så himla trött.
Så jag sov.. haha! Vilket trevligt sällskap jag va!
jaa, det va länge sen jag hade så kul. och Tindra kommer inte hem föräns i eftermiddag nångång,
så då slapp man tänka på det igår att man måste ta det lugnt  och åka hem tidigt!
Nu va det full fart hela vägen! så jag sov ända till klockan 10 idag! Men jag vaknade säkert 10 ggr, och fick tvinga mig själv att somna om. man är ju så van att kliva upp tidigt!
även att strax efter 7 nångång vaknar jag av att det är nån som håller på å bankar på mitt sovrumsfönster.
Vaknade helt yr och tänkte att det va farmor.. haha! Varför just henne förstår jag inte!
Men iaf så va det mamma som kom förbi innan hon åkte hem, hon hade jobbat inatt.
Jag va så trött så jag orkade inte leva, så jag vet inte vad hon sa eller gjorde här. jag gick och la mig!
Haha... jag är så trevlig!

Till något helt annat, va länge sen jag la ut nå bilder på lill stjärnan,
så här kommer det några:

176148-134176148-133
Frukost på sängen hos mommo!
176148-132176148-131
Raggar brallan, haha!
176148-130176148-129176148-128176148-127176148-126176148-125
176148-124


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tindras förtjusande mommo och din vackra mammi:-)

Jätte vackra kort på troll-ungen våran, man kan verkligen se att hon har våra vackra gener:-)och kortet på Nathalie var också fint. Längtar till tisdag kväll då "mommo" kommer och sover hos er.
Och ang i morse när du inte komihåg att jag skulle komma in en snabbis efter jobbet (Fyyy Cecilia det var lågt)
Puss och kram vi syns på stan

2008-05-18 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0