Kockla

Hej, förlåt nu har jag blivit dålig på att uppdatera bloggen.
Har helt enkelt inte lika mycket tid, ska försöka bli bättre.. igen! =)
ska vi se vad som har hänt dom senaste dagarna...
Jag har köpt en trehjuling till Tindra, med Nalle Puh på!
Den är så fiiin! Och guuud vad Tindra älskar den, hon kan inte ens sova för hon vill cykla hela tiden.. eller som hon säger "Kockla"! Va verkligen ett spontan köp, va ute på Coop i Birsta, och Tindra fick syn på cykeln..
Hon fick prova några rundor, sen va jag tvungen att köpa den!  =)  Go gumman min!
Det bara lyser i ögona hennes, när hon får cykla!

Har även intagit årets första Jordgubbar med mjölk idag,
åhhh vad gott det va! Det smakade och luktade sommar!  Heeelt underbart!
Köpte dom på ica idag, 30kr litern. va inte så farligt tyckte jag!
Köpte även en massa frukt när jag va där, har blivit så mycket fet skräpmat den sista tiden.
Så nu blir det diet för hela slanten! skulle inte förvåna om jag har gått upp till 64-65 kilo!
Jag som va så nöjd över att ha gått ner till 60! (Pratar egentligen inte om min vikt, så det här blir nog första och sista gången, eller jag kan meddela när jag har nått min målvikt.. som för tillfället är 58kg)

Hmm, vad va det mer då?
Jo just ja.. fick mitt schema häromdagen!
Och gud vad nöjd jag blev med det! Hade även fått 2 veckors semester!
Dock inte efter varandra.. men det är ju bara bra det, att dom är utspridda!
Det som va lite mindre positivt va att jag jobabr heeela gatufesten!
Snacka om fylla och spyor! Men tror jag ska byta bort söndagen, så man kan gå en kväll iaf..
bara för gammla traditioners skull =) Ingen sommar utan gatufesten, även fast den suger nå så gudomligt!
Man betalar ett X anatal hundralappar, för vad? Sitta i ett öl tält och dricka blaskig Cider/öl?
Man ser ju aldrig nå artister endå, man planerar så mycket.. men sen sitter man där och surrar och dricker blaskig utspädd cider/öl!  Hua! Man kanske ska lura med sig någon på Cityfesten ist, Poodles ska ju dit =)
Åter till jobbet, Hanna ringde förut idag och frågade om jag kunde jobba torsdag till söndag
och visst kunde jag det, men inte Fredagen!  Sen kom jag ju på att jag va ju bjuden på 30- års kalas på Lördag.
Så jag fick ju säga att jag tyvärr inte kunde komma, så det va himla synd! Hade varit jätte kul det!


Nää, nu blir det sängen!

Ögona går i kors, så nu är det säkert 100 stavfel och konstiga ord...

176148-137


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tindras vackra mommo och Cecilias unga vackra mor

Nog älskar "troll-ungen" våran denna cykel, som jag sa,hon drömmer om den dag som natt och tanken på den gör henne matt:-)

2008-05-28 @ 21:15:30
Postat av: Din unga vackra mamma igen

Din mor säger: CECILIA vad har du för självbild!? kan man ha storlek 34-36 i byxor så skall man väl verkligen inte gå ner i vikt.

2008-05-29 @ 10:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0