Maraton

Jaha, då har man en arbetsdag framför sig.
Men jag har så fruktansvärt ont i huvudet så jag kan dö. men jag har tagit 2 ibumetin, och hoppas att värken går över snart.
Inatt har jag haft så konstiga drömmar, har drömt att jag har sprungit. Sista drömmen, drömde jag att jag va på en shopping galleria, och sprang överallt hela tiden, för att kioskis va där och jag va så fult klädd, som Ugly Betty ungefär fast värre. så jag sprang hela tiden för att undvika honom.
och när jag vaknade va jag så torr i munnen och halsen så jag trodde nästan att jag va död. Hua, vad hemskt det va.
Igår tog jag vita faran och begav mig mot Nedansjö. Tror Tindra tyckte det va roligt att få sitta fram med mig. För andra bilar jag brukar låna, är ju av nyare modell med krockkudde fram. Va skönt att ha henne fram också. så man har lite mer koll på henne. Men iaf, så åt vi där och kollade på Så ska det låta. sen for vi hem.
och som vanligt kom Tindra igång och va inte så blyg förrän vi skulle åka hem.. haha!
Måste ju tillägga att Britta och Igge va där också, så det va inte för mamma och Ulf hon va blyg.
Va även på kiosken igår förmiddags, så det va ju trevligt =) haha..

Nää, nu ska jag ta och väcka madame och göra henne klar!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGIS !

2008-05-06 @ 21:45:33
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0