Sömnlösa nätter

Såå, då har man en hel arbetsdag framför sig.
Och jag är så fruktansvärt gudomligt trött, så jag skulle kunna somna på 3 sek om jag la mig ner.
Har kommit in i en sömnlös period igen, jag ligger vaken flera timmar innan jag somnar.
Det snurrar miljarder tankar i huvudet, och jag hittar ingen bra "sov ställning" så jag ligger och vrider och vänder på mig, också blir det för varmt så jag tar av mig täcket, sen blir det kallt så då åker täcket på.. så fortsätter det så.
Även så kommer man aldrig riktigt in i djup sömnen, utan ligger som i en dvala hela nattet.
Jag blir så himla less...
Hoppas det är ganska lugnt idag, så man slipper stressa sönder sig.
men det kan ju vara bra det också, då kanske jag somnar i normal tid ikväll, eftersom jag ska jobba imorgon också..
Nää, nu ska jag ta och väcka fia- lotta, och göra henne klar.
Jonas kommer och hämtar henne kl 9.

Ha en bra dag!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0