trillar ner i toan

Ska vi se vad jag har gjort sen sist =)
Strax efter 10 åkte jag upp till Södra, eller inte helt upp men alldeles innan man kör upp.
Släppte fet Rondo, han är med mig idag. för mamma och marcus har åkt bort och sen kommer mamma och sover här, å ulf är i Norge.. så jag får drass med tjockisen!
Men iaf, det tog kanske 5 minuter så hade han gjort sitt, så jag åkte på ica och handlade cigg och sen for jag på Ok och tankade. Efter jag hade avklarat dom punkterna tog jag med mig Rondo på en tripp till Birsta, sprang in på Ikea och köpte en pedalhink som jag kan slänga blöjor i. har bara en vanlig hink nu, som står under skötbordet. Så skötbordet stänger in lukten, men nu ska Carolina komma och stjäla det av mig idag eller få. välj själv :p
Så då kan jag inte ha en helt öppen hink med en massa kissblöjor som luktar.
Ska bli så skönt å bli av med skötbordet, det tar sån plats i mitt lilla badrum och dessutom har jag inte använt det på ja jag vet inte hur länge. sen jag flyttade in hit! och appropå det, så har jag nu bott i min underbara lägenhet i 1 år och 5 dagar! =) Tiden har gått såå otroligt snabbt! Känns kanske som nån månad bara!
Men hur som haver, efter Ikea, så vart det en snabbis på Barnens Hus!
Köpte en pall och en toa sits till Tindra! För hon har börjat gå mer och mer på Toa. iaf när hon ska bajsa, då brukar hon säga till. (Det kan jag förstå, jag skulle inte heller vilja ha bajs i min byxa!) så får man sitta och hålla i henne så hon inte trillar ner i toaletten! Och hur kul är det med en mamma som sitter och håller i en när man ska bajsa?

Mina inköp idag:


176148-136176148-135

Nää, nu ska jag försöka fördriva tiden lite tills jag ska hämta lill stjärnan på dagis!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

Pallen och sittsen är i samma serie som badbaljan ! Åh det är så himla fint !

2008-05-20 @ 12:56:41
URL: http://carrolixeen.blogg.se
Postat av: Carrolixeen

Glömde skriva , Savannahs badbalja men det förstog du nog =)

2008-05-20 @ 12:57:34
URL: http://carrolixeen.blogg.se
Postat av: Carrolixeen

Det gick faktiskt väldigt bra ! tyvär , hade vart mycket roligare om det hade flygit iväg och träffat en bil eller nått sånt =) Men heeeela resan gick brilliant.. Så nu står den i vårt badrum , Blev jätte bra förutom att badrummet blev jätte liiitet , Skulle ringa igår men Savannah blev dålig och kräktes hur mycket som helst , Så nu idag är hon en slagen hjälte ! Tindra är inte dålig? Har en känsla av att det är magsjuka igen Savannah har fått

2008-05-21 @ 16:20:10
URL: http://Carrolixeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0