Världens bästa mamma!

Kvällen kommer att spenderas med Angelina ( och co.), och det kommer bli såå kul!
Va så himla länge sen vi träffades! vi har så kul tillsammans! Så hon har varit saknad av  mig!
Tindra trollet är hos Jonas, åkte dit ganska tidigt idag! Och hon vart så himla glad när han kom, tror nog att hon har saknat honom mycket. hon har pratat massor om pappa dom senaste dagarna!
Hjärtat skulle få spendera kvällen med farmor och farfar sin, för Jonas skulle jobba! Och jag kan tänka mig att hon kommer stormtrivas med dom, lill prinsessan! Man kan ju inte göra annat än att älska den där lill tösen oändligt mycket!
Jag måste ju bara få tillägga en sak, jag brukar aldrig drägla när jag sover (Om jag inte är täppt i näsan vill säga)
men inatt, gud vad jag har dräglat! hahaha! Jag har säkert vaknat 50 ggr av att det har runnit ner på kudden! Så jag har fått byta sida på kuddarna många gånger! haha, intressant att veta! Cicci dräglar!

Och till dig som skrev kommentaren i förra inlägget,

Vem har sagt nåt om att inte förstå? Jag förstår mycket väl min pappas handlande! om du hade läst riktigt, så hade du sett att det stog att jag kommer nog aldrig gilla det! Och dessutom, vad har Tindra med att min mamma ger min bror pengar? DET är någonting jag inte förstår! Eller blir hon en sämre barnvakt för att hon ger sin son pengar? Kan du "Undrande" förklara kopplingen?
Har du problem med något så kom till mig personligen och prata, ist för att skriva en patetiskt kommentar!
Och dessutom, varför blanda in mitt barn, min mamma och min bror?
Tindra har den absolut bästa mormor man kan ha, och jag och min bror har den bästa och snällaste mamma man kan ha! och varför hon ger min bror pengar, så är det för att hon är FÖR SNÄLL!
Men jag förstår vart skon klämmer!
och för att tillägga varför jag inte gillar det dom ska göra, så är det inte för att jag ogillar dom som personer,
utan för att jag ogillar det dom ska göra! 
Men som sagt din dumma människa, har du nåt att säga så kom till mig personligen!
Skriv ingen anonym bitter kommentar! För det är vad du är bitter och avundsjuk!

Nu måste jag göra mig klar, Angelina kommer och hämtar mig om 1 timme!

Vi ses ikvällens vimmel,
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Ciccis vackra mor och Tindras underbara mommo

Hej gumman!!
För det första så tycker jag att du inte skall lägga ner så mycket energi på en sån otroligt barnslig kommentar som denna människa har skrivet.
Tydligen så var det väldig känsligt för den "Undrande" personen, att du inte gillade att pappa din skall gifta sig,så det är ganska lätt att förstå vem det är som har skrivet denna kommentar (stackars människa) hur kan man sjunka så lågt att ge sig på andra männsikor på detta vis om saker och ting som dem inte har en aning om hur det ligger till!
Jag kan inte mer än att bara le till dig.

2008-05-17 @ 17:06:05
Postat av: Carrolixeen

Go Cicci Go Cicci !

2008-05-17 @ 20:13:16
URL: http://Carrolixeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0