Vita Faran!

Hade stängt av datorn och va på väg att lägga mig, så ringer Rizzto..
"Carro vill att du ska komma in på msn" jaha, tänkte jag, vad vill den där subban nu då (haha)..
så jag offrade mig och loggade in.. så nu sitter man här.
Så jag kan ju berätta om min otroligt innehålls rika dag!
Fick efter mycket om och men upp Tindra från sängen, och traskade ner i tvättstugan.
Där hände väl inte mycket roligt, förutom att vi får rena kläder.
Sen ringde pappa och frågade om vi ville komma till stuga och grilla.. och grillat tackar man väl inte Nej till. Så farmor och farfar skulle också dit. och jag har alltid vägrat sätta Tindra i den där mini bilen, men idag fick hon premiär turen i "Vita Faran" men jag vägrade ju att farmor eller farfar skulle köra, så det blev jag!
Så nu när Tindra haft den nervösa premiären, så kan jag ju låna bilen mer när jag har tindra.
Den där bilen harj ag alltid haft som sommar bil, för dom använder den typ 1 gång i veckan. Så då har man bilen och näe bensinen börjar ta slut, lämnar man tillbaka den =)
Gud vad mycket kul man har haft i/med den där bilen, allt från att hoppa med den (Verkligen hoppat, så den har lättat från marken) till att ha lite mer (mamma: Läs ej!)  stillastånde aktiviteter i baksätet! haha...
dessutom brukar jag inte orka bromsa så mycket, så ibland kan det gå väldigt fort i kurvor och rondeller,
men det är bara att hålla i hatten!

Nää, nu ska jag höra om Carolina har nåt intressant skvaller..
sen blir det sängen!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

stillastånde aktiviteter i baksätet!Vad kan det vara mån tro :D HAHA

2008-05-01 @ 23:19:17
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: isa

de låter väldig farlig att låta dej köra bilen hör jag. hoppas du kör lugnare när tindra är med:-)
kram

2008-05-02 @ 13:52:47
Postat av: Carrolixeen

haha läser din farmor din blogg !? HAHA

2008-05-02 @ 16:32:23
Postat av: Cicci

haha, det hoppas jag verkligen INTE!

2008-05-03 @ 08:10:10
URL: http://cissan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0