Drama

I morgon kommer det komma en smaskig uppdatering som innehåller, väckta grannar, sönder slagna bilar, poliser, svartsjuka, en omogen 33 åring och en massa DRAMA! =)

Idag har jag jobbat, gud så skönt det va.
Fast det hade nog varit bättre om jag hade fått sovit någonting inatt. 

Ikväll blir det nog till att äta middag nånstans med J, och sen bio kanske. 
Vi har inte riktigt kommit på vad vi ska göra än, men äta bör man annars dör man =) 

Ses i morgon!
Tjingeling!
 


Just ja, gud vad bra att ful Lars åkte ur idol igår!

Kommentarer
Postat av: isa

vet en som kommer att sitta klistrad framför din blogg imorron:-D

hoppas att de inte är nått alvaligt som har hänt!

men de får jag väll reda på imorron haha



kram å sov gott

2008-11-08 @ 20:51:00
URL: http://sotsugen.blogg.se/?tmp=25204619
Postat av: isa

näe cicci nu vill jag ha en uppdatering här:-D

så ntfiken av mej! haha

2008-11-09 @ 14:17:42
URL: http://sotsugen.blogg.se/?tmp=25204619

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0