Hello Kitty

Jag sitter och tittat runt på internet på Hello kitty saker,
Tindra dyrkar hello kitty. Så jag kollar efter saker som hon kan få i julklapp.
Jag har letat febrilt efter Hello Kitty silverbestick, jag vet att jag har sett det nånstans på nån sida. men nu verakr det inte finnas nånstans... Någon som vet vart man får tag på Hello Kitty silverbestick??
Det finns ju såå mycket Hello Kitty, allt från mobiltelefoner 0ch mikrovågsungnar till golfbagar.
Jaa, nämn en sak. så lovar jag att det finns med Hello kitty.
Hittade en sida som enbart säljer kitty saker,
men dock så är det i Usa och jag har inte kollat upp än om dom skickar till sverige. men jag hoppas =)
Just ja, man kan även få ett visa kort med Hello Kitty på






Kommentarer
Postat av: Anonym

www.vampyrika.blogg.se





publicera ej kommentaren

2008-11-17 @ 22:47:47
Postat av: linda

har du kollat på gulfynd eller liknande,, vet att de brukar ha sådant...

2008-11-18 @ 17:59:18
URL: http://frupetterssons.blogg.se/
Postat av: linda

hej igen kanske ska svara på din kommentar, jo peter fanns där tills hugo var ca2 år (vi gick i sär när han var 1½) men sen har han bara strulat på och åkt in och ut som en jojo,,lite tråkigt ,,men hugo är medveten om att peter är hans pappa,, men som hugo säger peter är pappan långt bort, kent är pappan som bor hemma :),, men men nu ska vi ha rättegång om vårdnade i januari så får se,, men han har redan ställt till med saker nu så ja suck

2008-11-19 @ 08:31:03
URL: http://frupetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0