Hemkommen

Nu är vi hemkommen från landet, eller ja jag är det.
Tindra gumman är på dagis. Vi har spenderat några dagar hos mamma, skönt har det  varit.
Igår tog jag och Angelina en underbar ridtur i det härliga vädret. Så det va kul, va länge sen jag red.
Tog även med mig kameran hem, äntligen! :p så bilder från Halloween kommer idag nångång =)

Har även glömt att berätta en sån himla rolig sak, jag skrattade nog i flera timmar.
Marcus åkte med Ulf till Norge och åkte hem i torsdags, med tåg. Men när han skulle byta tåg i Östersund, så va det nån som hade lagt en låda vid eller på spåret som det stog bomb på, så tåget blev ca. 2 timmar försenat.
Det kanske inte va så kul för vissa, men jag tyckte det va skit kul. Just det att dom hade skrivit bomb på lådan.



Nää, nu ska jag ta och packa ihop smutstvätt och bege mig ner till tvättstugan!

På återseende,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: 2

Näää tänk på din dotter! Och OM hon kontaktar dig, svara inte på sms och liknande, även om det känns lockande. Det är bara slöseri med tid och det du säger kommer aldrig gå in ändå. Anmäl henne bara rätt o slätt! Hon tycker förmodligen inte att det är lika roligt att terrorisera dig om du inte bryr dig om att svara.

2008-11-13 @ 12:14:12
Postat av: Instämmer med 2

Det tycker jag också

2008-11-14 @ 11:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0