järnvilja

Fotograferingen hade gått bra idag, och som jag förstog så hade ju trollet inte flinat.
både personalen och fotografen hade provat allt. men har mitt troll bestämt sig för att inte flina, så flinar hon inte.
hon har en vilja av järn!

nu har vi nyss ätit lite middag här, fick bli en tidig idag eftersom jag hämtade Tindra innan mellis.
så då va det lika bra att göra iordning. blev ost schnitzel med kroketter och bea sås. Lovely!
Nu sitter Tindra och tittar på *trumvirvel* Pippi! Jag ska ta och städa och dammsuga lite medans hon är inne i pippi.
annars går hon efter och ska ta dammsugaren, och drar fram en massa grejer. Tar liksom så lång tid då!




Nää, nu ska jag gå ut på balkongen och ta en
underbar efter-maten-cigg!
; )

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0