Kalas x2

Igår blev det kalas x2. Först hos Carolina som kom med i 22-års klubben.. :p
Tindra gumman frågade efter Micke hela tiden, och hon gick och pekade på bilder på micke och frågade vart han var.
Lill hjärtat mitt! Så vi bestämde att vi får ta en sammanslagning med barnen nästa vecka.
Små trollen!
Alltså jag förstår inte, tänkt att kärleken till ens barn växer för varje dag!
Man älskar det lilla livet så oerhört mycket. men endå blir det lite mer för varje dag!
Jag kommer nog spricka av kärleken till Tindra snart! Det är ofattbart! Jag önskar att alla i världen skulle få uppleva denna kärlek som barn ger en!
Innan jag skenar iväg alldeles för mycket, så åtegår jag till kalasandet!
Carolina hade chokladrutor! åhh! Jag ÄLSKAR verkligen chokladrutor. Carolina skulle hålla räkningen, men jag "smyg" åt när hon inte såg, så hon skulle tappa bort räkningen. haha! 5 stycken fick jag i mig, plus 1½ tårtbit. tror jag åt en bulla också.. eller nä det gjorde jag nog inte.
Iaf, sen bar det av till Katrin (Min moster) som fyllde 41 hela år. fast det kan man inte tro!
Där va man ju "tvungen" att äta lite mer.. hihi!
Det blev en vaniljmunk, några skedar tårta och en choklad kaka. Jag va proppad i magen kan jag ju säga!

När jag  kom hem däckade jag i soffan, sen kom J och hälsade på.
Och han frågade så gulligt om han kunde få sova över här.. på soffan!
Han tyckte väl att det lät lite fint.. haha! Så jag erbjöd han att han kunde få sova skavfötters med mig i sängen.
Men det slutade med att han fick ju sova "normalt" i min säng!

Jag måste även tillägga en sak, om det här med Barack Obama.
Egentligen så bryr jag mig inte ett dugg, men jag höll faktiskt på han.
Jag läste en sak i förra numret av Moore om McCain. En sån gammal gubbe behöver väl ändå inte bli president.
Detta stog det iaf:

5 Saker som är yngre än John McCain

Israel
Bildades 1948, och därmed 16 år yngre än McCain som föddes 1932

Nylon
Det syntetiska materialet används för första gången i en tandborste 1937.

Alfapet
Pensionärsspelet framför alla andra uppfanns 1948 av Alfred Butts.

McDonald's
Dick & Mac McDonald öppnade den första restaurangen i Kalifornien 1948.

Kulspetspennan
Uppfanns av den ungerska journalisten Laszlo Biró 1938.


Så nu har ni fått lite onödig fakta om gamla gubben! =)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0