Kul grej

Jag har hittat en skit kul grej på datorn!
Jag har ju mobilt bredband och genom det kan man skicka och ta emot sms,
jätte bra på många sätt. Men jag såg världens chans till att driva lite med J :p höhö..
så nu ska jag dikta ihop nåt snurrigt sms och skicka iväg. Någonting kul måste man ju få göra en lördags kväll =)

Imorgon kommer J hem, längtar jätte mycket!
Fast det ska bli spännande och se vad exet kommer hitta på denna vecka då.

Har ju som sagt varit hos pappa idag, och som vanligt så härjar Tindra runt som en ångvält =) 
Bus trollet mitt! Vart bjuden på mat och prinsess tårta, så det va ju gott!
Köpte 2 duschcremer och 1 deodorant till pappa, sånt är alltid bra att ha.
En cremen va ju lite kul, det hjälpte och man hade en "Hangover".
det stog att det spelade ingen roll hur sen natten blev, så skulle man piggna til av det där!
Han får rapportera nångång så jag vet om den funkade...


Nää, nu ska jag ta och göra mig klar för sängen.

God natt & Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0