Söndag

Nu har jag och Tindra gjort julfint här hemma samtidigt som vi har lyssnat på Astrid's bästa :p
Jag har köpt en julstjärna in till vardagsrummet och den vart sååå fin där inne, den är lila.
så den pasasr bra ihop med kuddarna i sofforna. perfekt!
Men jag tyckte jag hade mer grejer förra året. det måste ju ligga nåt mer gömt nånstans i förrådet

idag kom J hem! Och vad underbart det va å se han! =)
han åkte hem för en stund sen, han skulle packa upp och det sen skulle han en sväng till dottern sin innan han kommer tillbaka hit =)
Fick ett samtal förut från J, det första han sa när jag svarade va "Hej gumman! Guud vad jag älskar dig. gud vad fint du har städat här!"
som jag slet i den där lägenheten, det bästa är ju att han såg det iaf. annars brukar ju killar inte se sånt.

nää, nog för ikväll. nu ska jag ta och mysa lite med gumman innan hon ska lägga sig.

Ha en underbar Söndags kväll,
tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Visst är det mysigt att julpynta med barnen, men min lill kille är så rädd för jultomten, så dom grejerna fick vi stoppa ner igen..



Ha det bra.

2008-12-01 @ 14:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0