Söndag

Förut va jag och släppte av J på navet, han skulle åka med Ulf till Norge.
(Ulf hade släppt av Marcus som skulle ta bussen till Svanö och hämtat upp en kille från Skellefteå som också ska med till norge)
Det va faktiskt lite jobbigt att säga hej då idag, förut när han har åkt har jag inte brytt mig så mycket.
Men jag tror att jag tycker om han mer och mer för varje dag som går.
och denna helg har varit mer än underbar, bara en massa mys.
Det är så tråkigt att han har åkt till Norge, men han kommer ju hem nästa söndag och förhoppningsvis går veckan fort.
Jag kommer sakna ihjäl mig tror jag!

Snart kommer mitt älskade lilla troll hem från pappa sin, åhh som jag saknar henne!
Då blir det att packa om, tänkte bege oss ut på landet. så då ska vi ha en hel mys dag med mamma imorgon.
Tänkte ju även passa på att färga den berömda utväxten min. så det ska bli spännande och se vad det blir för spill denna gång som mamma ska gnälla lite över :p
Kan tänka mig att det kommer bli som alla andra gånger "Det HÄR är SISTA gången du får färga håret här!!"
Men vadå, dom ska ju endå göra om badrummet. och mamma, som jag har sagt till dig.
det kommer inte hända föräns år 2095 ungefär =) *Puss*

Nää, nu ska jag ta och packa lite kläder och sånt som vi kommer behöva.

Ha en underbar söndag!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Marai S

Visst bor din mamma i Nedansjö i gulhuset som krille bodde i!?

Jag har en morbror som tycker att din mammma är snygg.

Visst är det jobbigt att färga utväxten hela tiden, jag får absolut inte färga håret här hemma:( så vi brukar göra det i skolan:)

2008-11-24 @ 09:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0