Tillägg

Ett litet tillägg och förtydligande!
Jag skrev aldrig att jag ville SKADA barnet om det va en pojke.
jag slutade bara inte att röka. delvis för att jag kände mig ganska likgiltig.
(och det låg mycket mer bakom det än att jag trodde att det va en pojke, det va bara en smula i en sockerkaka. men det är för personligt för att skriva om här)
Och i det fallet är jag inte unik, det finns hur många gravida som hellst som röker.
även moral kärringar som påpekar för alla att skulle dom bli gravid, så skulle dom sluta röka på en gång!
Men sen när den dagen kom, så slutade dom inte iaf.
Men eftersom gravida "Gömmer" sig när dom röker, så syns dom inte.
 
Men varför älta i det?
Jag har ett friskt barn som är 2 år och 3 månader!

Gå ut på stan och leta upp gravida och predika för dom ist!

Nu ska jag ägna lite tid åt mitt underbara barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0