Lärkan & Sparven

Om det skulle vara möjligt, så skulle jag kunna gifta mig med Idol- Kevin's röst!
Herregud! Han är såå underbart bra!
Men gud vad jag skämdes när fjollan började tok skrika när Johan sjöng, och sen när hon fick komma upp på scen.
jag va tvungen att dra tröjan över ansiktet!

Jonas gick med på att vi skulle köpa en ny vagn, om jag fick vagnen såld för 1800 kr :D
jag tog han när vi hade haft en trevligt och roligt samtal så han va på bra humör.
men först fick jag höra lite. tex "Herregud, jag hittade kvittona på vagnarna häromdagen. det är 3 stycken!! Och hon är inte ens 3 år!" Men han mjuknade lite när jag sa att det finns en annan på dagis som har en likadan. och det hade han sett för han tänkte ta med sig den en gång när han hämtade gumman på dagis :p

Så om det nu skulle råka vara så att det är nån som vill göra mig lycklig,
köp vagnen! =)

Tindra gumman har feber idag, den har legat runt 38-39 hela dagen.
men pigg som en lärka har hon varit. Jag tycker inte om att ge henne alvedon i onödan, jag ger bara när det verkligen behövs. så länge hon inte är påverkad av febern, så ger jag inte.
så jag har varit sparsam med det. Jag kan räkna på mina två händer, över hur många gånger hon har fått alvedon i sitt över 2 år långa liv.
jag är jätte nojig, ger man barn för mycket alvedon kan dom få både astma och allergi.

Har hunnit haft en liten paus nu, har pratat med J i telefon och sett utröstningen i Idol.
och jag säger bara, Äntligen! Nu åkte sparven ut!
Och gud så jag saknar J, men nu är det inte långt kvar tills han kommer hem. =)

Nää, nu ska jag nog ta och göra mig klar för sängen.
Ha en underbar fortsättning på fredags kvällen,
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0