Vagn

som vanligt försöker jag hitta på andra saker att göra än å städa :p

nu har jag kommit på att vi måste köpa en ny vagn, en ny vintervagn alltså.
imorse när jag kom till dagis såg jag att det finns en som har en likandan vagn som vi har,
och så ska det inte vara! Så därför vill jag ha en ny!
Men jag vill fortfarande ha en Emmaljunga Scooter. det är den mest perfekta vintervagnen man kan hitta!
Så jag måste komma på nåt bra att säga till Jonas, så att vi kan köpa en ny vagn.
men som jag har sagt förut, så kommer han förmodligen (Försöka iaf) dunka mitt huvud i väggen tills jag kommer på bättre tankar. men det kan jag ta. bara vi köper en ny vagn.
Jag vill ha den i färgen "Pink Check"


så om det är nån som är intresserad av att köpa en likadan i färgen "Pink Camo" så är ni välkommen att höra av er.
1 800 kr, vore inte helt fel för den. den är ju faktiskt endast använd december till mars.
man tar sig verkligen fram överallt med den, spelar ingen roll om det är 1 meter snö och oplogat.
man liksom plöjer. perfekt!



Såå, nu måste jag komma på nåt bra att säga till Jonas =)

jag har lite ångest över att ta fram vintervagnen. det blir liksom så defenitivt att det är vinter.
så måste den underbara Teutonia'n ner i kalla förrådet, och stå där tills våren kommer. stackarn!

Kommentarer
Postat av: isa

gu va du köper vagnar! dom är ju dyr ju...

men den va skit snygg:o)

näe nu får ni ta å hälsa på oss!

kom hit nästa gång du är här:o)



kram

2008-11-28 @ 14:30:02
URL: http://sotsugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0