Välling

gud vad jag har blivit poppis då helt plötsligt, 147 unika besökare hade jag igår.

Jag är så himla trött, skulle kunna lägga mig ner och sova hela dagen.
I helgen ska jag sova, sova sova. Trollet ska till sin pappa.
Åhh gud så jag kommer sakna henne, som vanligt!

nu på morgon ville Tindra absolut ha välling, hon har inte druckit välling på morgonen på jätte jätte länge.
men vill hon ha det så får hon ju självklart det!
Så nu ligger hon i sängen och dricker. eller njae, hon sjunger bä bä vita lamm och ropar "Mamma! Tia å råtta har gjort koja!"
Tindra är inte som alla andra barn som har nallar, katter och hundar som gosedjur.
Nä, Trollets absoluta favorit gosedjur som är med överallt, och då menar jag verkligen överallt.
Hon går inte en meter utan den... det är en RÅTTA!  :p haha...

Nää, nu måste jag gå. Trollet vill visa kojan! =)


Ha en underbar fredag, själv startar jag nog dagen med en fika på Eclair efter dagis lämning.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: "dotta"

Det är bra med lite lagomt "dys" ibland, dina åsikter om barn retade tydligen många. Oavsett om om åsikter är rätt eller fel så har alla rätt att ha just åsikter. Man får inte kränka eller förnedra andra människor, och det tycker inte jag att har gjort i den här diskussionen som du startat. Du kanske inte har uttryckt dej på bästa sätt, men även solen har fläckar. Diskussioner är bättre än att inte tycka nånting. Lägg ner Idol, desperate housewifes och all annan skräptv och prata med varandra istället. Hälsa PIPPI att vi syns om två veckor.

2008-11-21 @ 16:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0