Alla sätt ...

Alla sätt är bra utom dom dåliga!
Jag har kommit på ett bra (Enligt mig) sätt, för att Tindra ska klä på sig på morgon och inte skrika, slåss och grina!
Jag mutar henne med Cheese Balls! haha.. Det funkade perfekt i morse, dessutom kom J och skjutsade oss till dagis och då vart hon super glad. Hon tyckte att det va så tråkigt tidigare i morse när han for, hon gick och ropade namnet hans och letade efter han. Jag tror jag ska köra på cheese balls och J varje morgon, då skulle det aldrig vara nå sura miner här! haha...
Efter dagis åkte vi på Eclair och fikade, jag, J och hans lärling :p
Så det va ju gott!

Nää, nu måste jag ta och knata ner i tvättsugan sen sminka på mig lite,
ska ner på AF och träffa nån sär pelle.. åhh, vad jobbigt!


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0