Brunstig ko

Idag har jag spenderat en massa pengar! Lovely!
Mamma kallar mig för miljonärskan, och ja det är väl en tolkningsfråga skulle jag vilja påstå =)
Köpte några tröjor till mig, 5- 6 stycken tro jag att det blev, dusch grejer (Shampo etc), leksaker till Tindra.
Hon blev super glad över dom. Ähh, jag kommer inte ihåg allt, men det va rätt så mycket!
jag verkligen ÄLSKAR att shoppa!

När jag hade kommit hem och hämtat hulliganen på dagis, så kom J och hans dotter hit.  
Så det va full rulle här! Tindra och J's dotter fick nå utbrott när vi skulle äta, först började Tindra skirka och grina och vägrade sitta, sen när hon väl hade lugnat ner sig så började J's dotter gråta och vägrade sitta. Efter en stund lugnade dom ner sig båda två och satt sig ner och åt, så jag va bara tvungen att skratta. 2 små tjur- fior!
Men det är är tur att dom går så bra ihop, men J's dotter är lite blyg i början, men det förstår man ju vi träffas ju inte så ofta. Tindra och J's dotter lekte och hade sig, dom kokade mat på Tindras spis och donade, dom hann med att titta på både Lejonkungen och Bee Movie. Dom är så himla söta tillsammans.
J fick nåt frispel och började tokhärja med dom små liven, och gud vad dom skrattade.
Det skulle jag också göra om det va nån som jagade mig och lät som en brunstig ko och såg ut såhär :



Nää, nu ska jag ta en cigg och stressa ner lite.
Måste ju ta och prova kläderna jag har köpt också =)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0