Fredag

I morse efter dagis, blev det frukost på Eclair igen =)
Samma som igår, tekaka med ost och skinka,2 koppar the och en morotskaka!
Underbart gott! Sen tvingade J med mig till vårdcentralen för han skulle boka en tid.
Efter det vart det till att åka hem till J's kompis, som han bor hos, men där lämnade jag honom för att åka hem och duscha. så nu ska jag ta och göra mig klar, så jag kan åka och hämta J, sen bär det av till Birsta.
Jag måste kolla på en ny dammsugare, min har gått sönder. Slang jäkeln har gått av, jag har försökt tejpa den 10 ggr, men det blir inge bra! Jag som är beroende av min dammsugare!

Nää, nu blir det en cigg sen smink!

Ha en underbar fredag,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en underbar fredag du också:-)

2008-10-10 @ 15:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0