Lång dag imorgon

Jag gruvar mig för morgon dagen!
Först ska jag på nåt sär möte på AF, ser verkligen inte fram emot det.
I stort sett direkt efter bär det av till begravningen, inte alls kul.
Men med tanke på hur väl  man kände Micke och hur mycket han har funnits i livet sen dag 1,
skulle det kännas otroligt fel att inte gå på begravningen.
Jag gruvar mig även för att jag kommer gråta, jag gråter verkligen inte inför andra folk.
Och jag vet att jag med största sannolikhet kommer gråta, och det kommer vara hur mycket folk som hellst där, med tanke på släkt och vänner till honom plus i stort sett alla i personalen på Willys.
Det kanske kommer bli som på Patriks begravning, när jag kände att det vart för mycket och jag klarade inte av att hålla tårarna tillbaka reste jag mig upp och gick och ställde mig för mig själv längst bak i kyrkan.
Det återstår att se i morgon hur det blir...

Va meningen att J skulle komma hit förut, men jag vart så irriterad på han så han fick inte! 
exet hans hade hållt på å bråkat och hotat han med en massa saker.
och då fick det tydligen gå ut över mig, så då tyckte jag att den dagen han är på bättre humör kan han komma!
Hans jäkla humör ska väl ändå inte gå ut över mig, det är inte jag som har bråkat på han.
Men det är ju ofta lätt att dåligt humör går ut över nån som absolut inte har något med saken att göra.
men ibland kan man faktiskt tänka efter två gånger!

Nu ska jag se färdigt lyxfällan sen blir det sängen,
har en lång dag framför mig i morgon!

Hoppas ni får en underbar natt,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

Japps det har hon :)

2008-10-02 @ 23:15:13
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Börjar han redan att bråka!?

2008-10-03 @ 10:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0