Sjukling

Va in en sväng till stan förut och träffade J, men det kom inte mycket nytt ur han.
samma gamla visa, om att han ångrar sig och bla bla bla...
På söndag åker han till Norge, så då ska jag få ha bilen hans... så det va ju en fin gest av han, så att säga =)

Mamma och Ulf har åkt på affären sen ska dom hämta Marcus, så jag och Tindra har härjat här nu.
Vi har hoppat i sängen, haha.. gud vad Tindra flyger. Undrar om grannen är hemma, isf lär ju hon ha trott att mamma och Ulf höll på med heeelt andra saker än hoppa i sängen.. den gnekar rätt så mycket, och slog i väggen.. hahaha!
Men vi hade ju kul iaf. men sen vart Tindra helt slut. Hon har ju fortfarande feber.
Så då fick hon lite alvedon, så vi kunde härja vidare.. Lill hjärtat mitt, nu ligger hon på soffan och tar igen sig!
Bäddat sängen har jag gjort också, så nu finns det inget spår efter vårat tok härjeri..
Eller ja, nu mamma vet du det :p


Sjuklingen i sin nya fina pyjamas =)




Har glömt å visa mina nya fina vinterskor som jag har investerat i.
För första gången i mitt liv, har jag köpt rejäla vinterskor. och inte nåt billigt trams på DinSko eller liknande affär!

Everest


Så nu till veckan ska jag förmodligen köpa den fina
Helly Hansen jackan som kommer passa sååå bra till skorna =)

Nää, nu ska jag se vad Tindra trollet har för sig.

På återseende,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga skor....

2008-10-25 @ 13:24:17
Postat av: Anonym

och snygg är lill-trollet också:-)

2008-10-25 @ 13:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0