Skönhetssalong!

Nu är det vuxen dricka hos Angelina som gäller =)
J skulle ha dottern sin ikväll också, så då orkar jag inte sitta och vänta.
Så då bar det av till Angelina ist. Det blev nyligen bestämt att vi ska till Matfors på puben där, är tydligen nåt dans ställe också :p Så det ska bli kul och komma till nåt nytt ställe. man är ju ur less på krogen i stan!

Jag kom på en jätte rolig sak förut, ett verkligen bevis på att jag ÄR blond!
När vi skulle åka till begravningen satt ju jag i mitten bak.
när jag skulle kliva ut bilen, så ropade jag på Carro och sa att jag fast.
Jag bökade och hade mig.
Sen visade det ju sig att jag hade ju bältet på mig.. haha, gud vad jag skrattade!
MEN! Det slutade inte där, när vi åkte därifrån och dom skulle släppa av mig och mamma i birsta,
Ja då hände samma sak, jag sa lite förtvivlat till Carro att jag sitter fast, sen bökade jag lite och hade mig.
Och ännu en gång kom ju snillet jag på att jag hade ju bältet på mig..
haha, gud vad jag har skrattat!

Nää, nu ska vi ta och fortsätta dricka lite,
har nyss haft skönhetssalong här. Jag har noppat Angelinas ögonbryn med sveriges slöaste pincett.
Men det gick bra! Får se om Angelina vaknar upp i morgon och ser att ögonbryna är helt sena och vinda.
Menjag tror inte det. eller vi kan ju hoppas på det! Det ser ju bra ut nu iaf =)

Dessutom skulle J på aveny ikväll efter han hade haft lillan,
hade det varit förut så hade jag varit en smula orolig. men inte nu!
Det känns så himla skönt!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: rebecka

fin header, vilken söt dotter du har! Du måste vara jätte stolt!

2008-10-05 @ 12:57:46
URL: http://personlikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0