Tindra & Tingeling

Tydligen har J fått för sig att just denna vecka när jag har bilen, så ska allt fixas med den.
Igår va jag och lämnade in den för däckbyte. Och jag visste inte riktigt vart det låg, och sånt hatar jag.
jag vill veta precis vart jag ska och vad jag ska göra. Men som en räddare kom Angelina hit, så hon fick följa med mig. och det gick ju galant =) Va trevligt med sällskap när man satt och väntade.

Idag skulle bilen in på service, tänkte att jag skulle skita i det och ringa och få en annan tid.
för jag visste verkligen inte vart det låg. Men jag fick med mig mamma och Ulf, så dom fick skjutsa hem mig efter jag hade lämnat bilen. så Ulf fick hitta dit =)
Men gubben där visste inte om bilen skulle bli klar idag, åhh vad arg jag blev!
Jag har ju bilbarnstolen och en massa grejer i bilen som jag  behöver om jag inte får tillbaka den idag.
Men förhoppningsvis så har dom det som behövs till bilen, så jag kan hämta den i eftermiddag!


Iaf, igår efter dagis for vi till mamma och åt. Blev kvar där över natten.
For till Angelina när Tindra hade lagt sig. Vi satt och planerade lite inför helgen, Angelina och Chrille ska ha halloween fest. Och gud så jag längtar, det va så himla roligt förra året. och det är så roligt när folk klär ut sig.
I år tror jag att jag får som jag vill, att en kille ska vara Peter Pan. Jag försökte få nån att vara det förra året, men ingen ville =( Men i år, har Chrille fått den äran att vara Peter Pan. Och det verkar som han går med på det, han har inte protesterat än iaf.. Jag vill jätte jätte gärna se en kille i gröna tights :D
Jag och Angelina, vi ska vara Tindra och Tingeling! (Älvorna i Peter Pan)
Det ska bli sååå himla kul, jag längtar så himla mycket! Så idag, ska jag och Angelina ta en sväng på stan och se om vi hittar något roligt! Vingar och en sån där pinne har jag, eller Tindra trollet har det. så jag lånar hennes =)

Funderar starkt på om jag ska ta och köpa jackan idag. Vet inte om jag har råd, men det gör inget om jag får leva på vatten och bröd en månad. Huvudsaken Tindra har det bra, och jag har en jacka :p

Nää, nu blir det duschen!

På återseende,
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0